0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری درتقویت وفاداری مشتری باتاثیر هوش مصنوعی
نویسندگان :
فرزاد توکلی
1
معصومه خوانچه سپهر
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی،SCRM،مدیریت ارتباط با مشتری،CRM،وفاداری مشتری،customer loyalty،هوش مصنوعی،artificial intelligence
چکیده :
در دنیای رقابتی امروز,سازمان ها با چالش های متعددی در زمینه جذب و حفظ مشتری مواجه هستند. وفاداری مشتری به عنوان یکی از عناصر کلیدی موفقیت در بازارهای رقابتی,موضوعی است که همواره مورد متخصصان بازاریابی قرار دارد.در این مقاله تلاش شده است تا بابررسی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و نیز مدیریت ارتباط با مشتری نقش این دو ریکرد در ارتقای وفاداری مشتریان تبیین گردد.S C R M اجتماعی این رویکرد ها با بهره گیری اجتماعی از ارتباطات انسانی و فناوری های نوین ,تجربه مشتری را بهبود می بخشد. این بخش، مدیریت حضور اجتماعی برند در رسانههای اجتماعی و مدیریت و اجرای تعاملات با مشتری را بر عهده دارد. اجتماعی مشاهده می شود دو بخش تجارب مشتری و طرفداران مشتری استCRMتغییر اساسی دیگری که در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت سنتی، مشتری نقش بدون مشارکت و ارتباط دارد، ولی در نوع اجتماعی این نقش به کلی تغییر کرده و نقش محوری در چگونگی فعالیت یک سازمان دارد.در این مقاله مفهوم وفاداری مشتریان در دنیای رقابتی امروز و نقش کلیدی مشتری در حفظ و بقای سازمان و تعاملات جدید و نوین( با ابزارهای مختلف و فناوری های مدرن مجازی و دیجیتال و هوش مصنوعی) با مشتری در جهت فروش بیشتر محصولات و جمع آوری اطلاعات جهت افزایش رضایت مشتری مطرح شده است.مدل مفهومی و محاسباتی در این مقاله به همراه پیشنهادات کاربردی ارائه شده است.وفاداری مشتری تعهد تکرار خرید از یک محصول یا برند خاص می باشد وکسبوکارها بهطور فزایندهای از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده میکنند تا تجربه مشتری را بهبود بخشند و خدمات مشتریان خود را به سطحی جدید ارتقا دهند.از چت بات های هوشمند گرفته تا تحلیل دادههای بزرگ، هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکند تا به طور مؤثرتری با مشتریان خود تعامل کنند.ایده اصلی پشت وفاداری مشتری این است که به آنها ارزشی ارائه دهیم که آنها را وادار به وفاداری به برند ما کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تأثیر سبک نگارش بر نحوه بازیابی پاسخ توسط مدلهایزبانیبزرگ با استفاده از ژئومتریک
مینا زالی - مریم شفائی - فاطمه فاقعی شهربابکی
بررسی تأثیر ابعاد سه گانه سرمایه فکری بر عملکرد مالی سازمان منطقه آزاد تجاری و صنعتی ماکو
فرشید میابی - المیرا گوهری بوکت
تاثیر مولفه های هوش معنوی بر قضاوت حرفه ای حسابرسان
علیرضا عظیمی ثانی
بهبود طبقه بندی احساسات نظرات مشتریان آمازون با جنگل تصادفی
فائزه مختارآبادی - وحید خطیبی بردسیری
Edge-Based Personalized Information Retrieval for Mobile Users Leveraging Federated Learning
Ebrahim Ebrahimi - Hamed Nazarian - Amin Mohammadi - Morteza Mohammadi zanjireh
استفاده از هوش مصنوعی در مدیریت منابع انسانی
مهدی محمدی امین - مهدی فرساد - هادی محمدی امین
افشای عملکرد پایدار ی و مشاغل خانوادگی
رعنا شهدآور - الناز نجفی - مهری علیپور اصل
بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی، تأمین مالی بدهی و مدیریت سود در مراحل مختلف چرخه عمر شرکتها
محدرضا پژوهی
پیشبینی نمرات دروس دانشگاهی با استفاده از الگوریتم رگرسیون خطی در یادگیری ماشین
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - هانیه شیری
یادگیری عمیق برای ادراک رباتیک مقاوم در محیط های غیرساختارمند
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - سمیرا حسینی - سوسن نصرتی - سمیه باقری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3