0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری درتقویت وفاداری مشتری باتاثیر هوش مصنوعی
نویسندگان :
فرزاد توکلی
1
معصومه خوانچه سپهر
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
مدیریت ارتباط با مشتری اجتماعی،SCRM،مدیریت ارتباط با مشتری،CRM،وفاداری مشتری،customer loyalty،هوش مصنوعی،artificial intelligence
چکیده :
در دنیای رقابتی امروز,سازمان ها با چالش های متعددی در زمینه جذب و حفظ مشتری مواجه هستند. وفاداری مشتری به عنوان یکی از عناصر کلیدی موفقیت در بازارهای رقابتی,موضوعی است که همواره مورد متخصصان بازاریابی قرار دارد.در این مقاله تلاش شده است تا بابررسی تاکتیک های بازاریابی رابطه ای و نیز مدیریت ارتباط با مشتری نقش این دو ریکرد در ارتقای وفاداری مشتریان تبیین گردد.S C R M اجتماعی این رویکرد ها با بهره گیری اجتماعی از ارتباطات انسانی و فناوری های نوین ,تجربه مشتری را بهبود می بخشد. این بخش، مدیریت حضور اجتماعی برند در رسانههای اجتماعی و مدیریت و اجرای تعاملات با مشتری را بر عهده دارد. اجتماعی مشاهده می شود دو بخش تجارب مشتری و طرفداران مشتری استCRMتغییر اساسی دیگری که در مدیریت ارتباط با مشتری به صورت سنتی، مشتری نقش بدون مشارکت و ارتباط دارد، ولی در نوع اجتماعی این نقش به کلی تغییر کرده و نقش محوری در چگونگی فعالیت یک سازمان دارد.در این مقاله مفهوم وفاداری مشتریان در دنیای رقابتی امروز و نقش کلیدی مشتری در حفظ و بقای سازمان و تعاملات جدید و نوین( با ابزارهای مختلف و فناوری های مدرن مجازی و دیجیتال و هوش مصنوعی) با مشتری در جهت فروش بیشتر محصولات و جمع آوری اطلاعات جهت افزایش رضایت مشتری مطرح شده است.مدل مفهومی و محاسباتی در این مقاله به همراه پیشنهادات کاربردی ارائه شده است.وفاداری مشتری تعهد تکرار خرید از یک محصول یا برند خاص می باشد وکسبوکارها بهطور فزایندهای از ابزارهای هوش مصنوعی استفاده میکنند تا تجربه مشتری را بهبود بخشند و خدمات مشتریان خود را به سطحی جدید ارتقا دهند.از چت بات های هوشمند گرفته تا تحلیل دادههای بزرگ، هوش مصنوعی به شرکتها کمک میکند تا به طور مؤثرتری با مشتریان خود تعامل کنند.ایده اصلی پشت وفاداری مشتری این است که به آنها ارزشی ارائه دهیم که آنها را وادار به وفاداری به برند ما کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل مقایسهای الگوریتمهای یادگیری ماشین در تحلیل دادهها: دستهبندی، کاربردها و چالشها
کیانا سادات تقوی - آزیتا شیرازی پور - سید جواد میر عابدینی
Modeling Customer Behavior in Online Stores Based on the RFM Model and Random Forest and SVM Algorithms
Somayeh Ebrahimi Emamchai - Nayere Zaghari
Finite Element Analysis of Ankle-Foot Orthosis (AFO): Influence of Shell and Insole Thickness Across Material Variants
Maryam Sheikhi - َAisan Rafiei - Nima Jamshidi
نقش حسابداری مدیریت استراتژیک در تصمیمگیری استراتژیک
محمدرضا مهربان پور - جواد محمدی مهر
تأثیر محافظهکاری حسابداری بر ارزش شرکت با تأکید بر نقش متنوع سازی شرکتی
ابراهیم نویدی عباسپور - فاطمه منافی
مروری در زمینه کاربرد شبکه عصبی در بهداشت، ایمنی و محیطزیست (HSE)
هاجرسادات علی زاده مقدم
Electrochemical Biosensors Based on Polyaniline Nanostructures: An Analysis of Advances, Performance Challenges, and the Outlook for Smart Systems
Nasim Kharazminezhad - Ramez Pourahmad
بهبود تشخیص تومور مغزی با استفاده از ترکیب شبکه های عمیق به روش رای اکثریت
مریم صباغ کاخکی - عقیله حیدری
کاربرد EEG در تحلیل واکنشهای مشتریان صنعتی (B2B Neuromarketing)
علی نظیری فیروز سالاری - علی قهرمانی
Robust Binary Differentiation of ALL vs. AML Using Deep Graph Convolutions
Mahsan Rahmani - Saeed Meshgini - Reza Afrouzian
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1