0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بازاریابی محتوایی هوشمند: بازآفرینی تعامل کاربران و برندها با کمک هوش مصنوعی در رسانههای اجتماعی
نویسندگان :
پریسا جعفری
1
سیروس فخیمی آذر
2
سلیمان ایرانزاده
3
حسین بوداقی خواجه نوبر
4
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
4- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،بازاریابی محتوایی،رسانه های اجتماعی،تعامل کاربران و برندها،بازاریابی دیجیتال
چکیده :
در عصر دیجیتال، ظهور هوش مصنوعی (AI) دگرگونی چشمگیری در راهبردهای بازاریابی و برندسازی ایجاد کرده است. بازاریابی محتوایی که پیشتر بهعنوان یکی از مؤثرترین استراتژیهای برندسازی دیجیتال و تعامل با مشتریان مطرح بود، اکنون با بهرهگیری از فناوریهای هوش مصنوعی قدرتی دوچندان یافته است. این پژوهش با هدف بررسی نقش فناوریهای هوش مصنوعی – از جمله تحلیل دادهها، شخصیسازی محتوا، سیستمهای توصیهگر، چتباتها و تولید خودکار محتوا – در ارتقای بازاریابی محتوایی و افزایش تعامل کاربران با برندها در رسانههای اجتماعی انجام شده است. بدین منظور، از روش تحقیق ترکیبی (کیفی-کمی) بهره گرفته شد. نتایج پژوهش نشان میدهد که بهکارگیری هوش مصنوعی در بازاریابی محتوایی میتواند به شخصیسازی عمیقتر محتوا برای هر کاربر بینجامد و میزان مشارکت مخاطبان (لایک، اشتراکگذاری، نظردهی و تعاملات معنادار) را تا حد قابل توجهی افزایش دهد. همچنین، مطالعات موردی از برندهای پیشرو حاکی از آن است که کمپینهای بازاریابی محتوایی مجهز به هوش مصنوعی نظیر بهرهگیری از تولید محتوای هوشمند یا تعاملیسازی تجربه کاربر به دستاوردهایی چون افزایش نرخ تعامل، بهبود نرخ تبدیل و تقویت وفاداری مشتریان منجر شدهاند. این مقاله ضمن ارائهی چارچوب نظری پیونددهندهی مفاهیم هوش مصنوعی و بازاریابی محتوایی، با تحلیل یافتههای پژوهش و تجربیات عملی، توصیههایی کاربردی برای مدیران بازاریابی ارائه میدهد تا با بهینهسازی استراتژیهای محتوایی مبتنی بر هوش مصنوعی به حداکثر تعامل و ارتباط مؤثر با مخاطبان دست یابند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مشارکت دادن حسابداران مدیریت در پایداری شرکت
رعنا شهد آور - بیتا یوسف پور نوینی
مدل یادگیری ماشین برای امنیت سایبری شهر هوشمند
علیرضا فولاد - محمد امین مقدادی - علی عبدلی - شایان مسگر
Design and fabrication of a cost-effective dry electrode for electroencephalography (EEG) signal acquisition
Sobhan Sheykhivand - Nastaran Khaleghi - Lida Zareh Lahijan
Gait-Triggered Neuromuscular Electrical Stimulation with Unloader Knee Braces: A Feasibility Study
Mohadeseh Jafarian - Reza Khosrozadeh Sarijalou - Amin Komeili - Kourosh Barati - Navid Arjmand
مرور نظاممند ادبیات: نوآوریها و چالشهای مدیریت زنجیره تأمین جهانی در عصر دیجیتال:نقش فناوریهای پیشرفته و استراتژیهای تابآور
ساجده غلامی چهارطاق - نازنین عصمتی
سامانه هوشمند مبتنی بر بینایی ماشین برای تشخیص افتادن سالمندان: رویکردی ایمن، دقیق و سریع
سیدحسن نوری - هدی محمدزاده
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر مالی سازی شرکت با تاکید بر هزینه های نمایندگی
حیدر محمدزاده سالطه - محمد احسانی - سید علی موسوی
کاربرد EEG در تحلیل واکنشهای مشتریان صنعتی (B2B Neuromarketing)
علی نظیری فیروز سالاری - علی قهرمانی
طراحی آتل شخصی سازی شده با روش نیمه خودکار پردازش تصاویر DICOM
محمدمهدی صفاری - محمدرضا سجادی
نقشه راه آموزش هوش مصنوعی در ایران: از بومیسازی تا جهانیسازی
علی غلام نتاج - محمد عرفان رحمانیان کوشککی - امیدرضا حمیدی نیا - محمدمهدی افتخاری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1