0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر هوش مصنوعی در کیفیت خدمات آنلاین بانکی
نویسندگان :
بهارک یادگار جمشیدی
1
زهرا شرقی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،کیفیت خدمات،بانک
چکیده :
در دهه های اخیر، هوش مصنوعی AI به عنوان یک فناوری نوظهور در بهبود کیفیت خدمات آنلاین بانکی نقش چشمگیری ایفا کرده است.از ایجاد تجربه کاربری شخصی سازی شده تا افزایش امنیت تراکنش ها، AI توانسته است عملکرد سیستم های بانکی را متحول کند.این مقاله با رویکرد مروری، به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در خدمات آنلاین بانکی، مزایا، چالش ها و راهکارهای بهبود آن پرداخته است.نتایج نشان می دهد که استفاده از AI در سیستم های بانکی می تواند رضایت مشتریان را افزایش دهد، هزینه های عملیاتی را کاهش دهد و امنیت را ارتقا دهد. همچنین پیشنهادهایی برای بهبود بهره برداری از این فناوری در خدمات بانکی ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر اندازه شرکت بر رابطه حاکمیت شرکتی خوب و عملکرد شرکت
یعقوب اقدم مزرعه - اشرف عارف نژاد
کاربرد EEG در تحلیل واکنشهای مشتریان صنعتی (B2B Neuromarketing)
علی نظیری فیروز سالاری - علی قهرمانی
بررسی تاثیر مدیریت سرمایه فکری بر عملکرد مالی سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی ارس
سید حسین قاسمی - جواد حسینی - محمد حسن حدادی
بررسی عوامل موثر بر بهبود مالیات ستانی از اقتصاد دیجیتال در کشور (مورد مطالعه سازمان امور مالیاتی استان تهران)
نسار احمدی - ملک تاج ملکی اسکوئی
بررسی عملکرد یادگیری عمیق و تاثیر آن بر پزشکی هوشمند
فاطمه علی فرسنگی - سوده شادروان - مهدی نجفی فرد
کاربرد هوش مصنوعی در بهینهسازی پردازش معاملات مالی: مدل های مفهومی و آیندهپژوهی
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - لیلا حسین آبادی
بررسی ارتباط بین کیفیت حسابرسی و عدم شفافیت اطلاعات با هزینه سرمایه
سمیه فرهادی - محمد رستمی
بررسی حسابرسی تقلب در شرکتها و گزارش اخلاقی تقلب
محمدحسین مظلومان - محمدامین زکی زاده
تحلیلی جامع بر روندهای نوین بازاریابی محتوایی در فروشگاههای آنلاین در سالهای ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵
سید رامان سیدی - آرش احمدی - مریم باباپیری
مروری بر روشهای هوشمند تشخیص نفوذ در اینترنت اشیاء با تأکید بر یادگیری ماشین و الگوریتمهای بهینهسازی
رضا کهن - حمید براتی - علی براتی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3