0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر هوش مصنوعی در کیفیت خدمات آنلاین بانکی
نویسندگان :
بهارک یادگار جمشیدی
1
زهرا شرقی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،کیفیت خدمات،بانک
چکیده :
در دهه های اخیر، هوش مصنوعی AI به عنوان یک فناوری نوظهور در بهبود کیفیت خدمات آنلاین بانکی نقش چشمگیری ایفا کرده است.از ایجاد تجربه کاربری شخصی سازی شده تا افزایش امنیت تراکنش ها، AI توانسته است عملکرد سیستم های بانکی را متحول کند.این مقاله با رویکرد مروری، به بررسی کاربردهای هوش مصنوعی در خدمات آنلاین بانکی، مزایا، چالش ها و راهکارهای بهبود آن پرداخته است.نتایج نشان می دهد که استفاده از AI در سیستم های بانکی می تواند رضایت مشتریان را افزایش دهد، هزینه های عملیاتی را کاهش دهد و امنیت را ارتقا دهد. همچنین پیشنهادهایی برای بهبود بهره برداری از این فناوری در خدمات بانکی ارائه شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی رابطه بین کیفیت حسابرسی، تأمین مالی بدهی و مدیریت سود در مراحل مختلف چرخه عمر شرکتها
محدرضا پژوهی
بررسی تأثیر قدرت رقابتی و ریسک ورشکستگی بر اعتبار تجاری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
فاطمه تسلیمی
مقایسه تطبیقی پیشینه حاکمیت شرکتی در ایران و سایر کشورها
جمال خراسانی
تأثیر تجزیه و تحلیل ارقام صورتهای مالی بر تصمیمگیری مدیریتی در افزایش و کاهش قیمت سهام
علی نمازیان - سمیه کهنوجی
شناسایی نقش تحولآفرین هوش مصنوعی بر خودکارسازی فرآیندهای حسابداری و سادهسازی گزارشهای مالی
صدیقه بخشی زاده باغستانی
بررسی تاثیر اجتناب مالیاتی بر اهرم مالی و جریان نقدی
صفیه سلیمان نژاد - امید پایدار خیابانی - احمد شاهی - محمد هاشم نژاد سراجه لو
بررسی عوامل رویکرد مؤثرمالی در بازاریابی محتوای دیجیتال بر روابط شرکتها و نامهای, برند تجاری
حسین بوذری
تأثیر حسابداری رفتاری و روانشناسی مالی بر تصمیم گیریهای مالی و اقتصادی
یاسر رضایی - مینا قنبری
نقش هوش مصنوعی در افزایش انطباق مالیاتی و مقررات مالی
مهدی ریسمان گشا
سیاستهای پولی، تغییرات نرخ ارز، تصمیمات تودهوار سهامداران در چارچوب الزامات قانونی بازار سرمایه
عظیم رضوی مجارشین
more
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1