0% Complete
English
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
نقش مشوق های مالی به عنوان تعدلیگر در رابطه بین هنجارهای ذهنی و رفتارهای حافظ محیط زیست در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تبریز
نویسندگان :
سجاد محبی
1
اکبر علیزاده
2
مجید پابرجای زنجانی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
رفتار حافظ محیط زیست
چکیده :
هدف کلی پژوهش پیش رو سنجش نقش مشوق های مالی به عنوان تعدلیگر در رابطه بین هنجارهای ذهنی و رفتارهای حافظ محیط زیست در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تبریز می باشد. پژوهش حاضر از لحاظ هدف، کاربردی، از لحاظ زمانی، مقطعی و از نظر ماهیت توصیفی از نوع پیمایشی مبتنی بر مدل سازی معادلات ساختاری می باشد. جامعه پژوهش شامل دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تبریز میباشند که دویست و نفر نفر به روش تصادفی انتخاب گردید. برای سنجش متغیرهای پژوهش از پرسشنامه استاندارد هی و همکاران (2024) با 24 سوال استفاده شد. نتایج نشان داد نگرش، کنترل و هنجارهای ذهنی بر رفتار زیست محیطی دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تبریز در سطح اطیمنان 95/0 و سطح خطای 05/0 تاثیر دارد. همچنین مشوق های مالی با ضریب مسیر 231/0 بر رفتار زیست محیطی دانشجویان مالی تاثیرگذار است. در نهایت ضریب تعیین برای مدل براورد شده عدد مطلوب 544/0 بود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Finite Element Analysis of Mechanical Stability in Hip Joint Implants: A Comparative Study of Ti-6Al-4V and Ti-13Nb-13Zr Alloys
Mohammad Amin Parsaei Tashi - Mohammad Hagh Panahi
شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در بهبود فروش در مدیریت زنجیره تأمین پنجرههای upvc با استفاده از AHP فازی Fuzzy
محمد اخشابی
شناسایی و اولویت بندی قابلیت های پویای حسابداری دایره ای بر مبنای جریان های مواد در اقتصاد دایره ای
ایران فخری نژاد
نقشه راه آموزش هوش مصنوعی در ایران: از بومیسازی تا جهانیسازی
علی غلام نتاج - محمد عرفان رحمانیان کوشککی - امیدرضا حمیدی نیا - محمدمهدی افتخاری
بررسی سفته و سفته الکترونیکی از دیدگاه حقوقی تجارت الکترونیک
دانیال کریم زاده - صالح ترابی گودرزی
شناسایی و تفکیک خودکار ضایعات بیماری مولتیپل اسکلروزیس در MRI با استفاده از معماری بهینه شده U-NET
مریم فتحعلی زاده اصل سرکندی - علی پورقاسم
نقش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری درتقویت وفاداری مشتری باتاثیر هوش مصنوعی
فرزاد توکلی - معصومه خوانچه سپهر
تاثیر اختلاف قیمت خرید و فروش سهام و اهرم مالی بر مدیریت سود واقعی با تاکید بر نقش تعدیلی حاکمیت شرکتی
هادی اله قلیان - مهدی زینالی
Grating Lobe Suppression in Sparse Coprime Array Ultrasound Imaging by Null Alignment
Mina Ezati - Vahid AminNilii - Zahra Kavehvash
انتخاب و ترکیب خودکار وظیفه در یادگیری چند وظیفهای
امیر خاکپور
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1