0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تحلیلی جامع بر روندهای نوین بازاریابی محتوایی در فروشگاههای آنلاین در سالهای ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵
نویسندگان :
سید رامان سیدی
1
آرش احمدی
2
مریم باباپیری
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب
کلمات کلیدی :
بازاریابی محتوایی،فروشگاه آنلاین،ترند دیجیتال
چکیده :
در دنیای دیجیتال امروزی، بازاریابی محتوایی به عنوان یکی از مؤثرترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال شناخته میشود. تغییر رفتار مصرفکنندگان، توسعه فناوریهای نوین و رقابت شدید میان برندهای آنلاین، باعث شده تا بازاریابی محتوایی به جایگاه برجستهای دست یابد. فروشگاههای آنلاین برای حفظ سهم بازار و جلب وفاداری مشتریان ناچارند از استراتژیهای هوشمندانه و دادهمحور بهرهمند شوند. این مقاله با بهرهگیری از روش تحقیق توصیفی، به بررسی و تحلیل روندهای نوین بازاریابی محتوایی در سالهای ۲۰۲۴ و ۲۰۲۵ میپردازد. محورهای اصلی شامل هوش مصنوعی، شخصیسازی محتوا، محتوای ویدئویی کوتاه، گیمیفیکیشن، سئو بصری و صوتی، استفاده از میکرواینفلوئنسرها و محتوای تولیدشده توسط کاربران است. یافتههای پژوهش حاکی از آن است که فروشگاههایی که به سرعت با فناوریهای نوین همگام میشوند و تجربهای تعاملی و شخصیسازیشده برای کاربران فراهم میکنند، موفقتر هستند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر اختلاف قیمت خرید و فروش سهام و اهرم مالی بر مدیریت سود واقعی با تاکید بر نقش تعدیلی حاکمیت شرکتی
هادی اله قلیان - مهدی زینالی
کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال: تحلیل انگیزههای کاربران برای تقویت برندسازی در رسانههای اجتماعی
پریسا جعفری - سیروس فخیمی آذر - سلیمان ایرانزاده - حسین بوداقی خواجه نوبر
ارتباط بین روابط سیاسی و افشای مسئولیت پذیری اجتماعی شرکت
بیتا دلنواز اصغری - مهنا پیرایه جو - نیما رضااوغلی سقا - مائده خاکسار
استفاده از هوش مصنوعی در بهینهسازی حسابداری و حسابرسی نهادهای دولتی
سعید نوری - مرتضی گل محمدی
کاربرد هوش مصنوعی در حسابداری
پریسا عابدی - حسین بوداقی خواجه نوبر
نقش هوش مصنوعی در افزایش انطباق مالیاتی و مقررات مالی
مهدی ریسمان گشا
ارزش های فردی و درک حسابرسان از تفکر نئولیبرالیسم
الهه زارع ابراهیم آبادی - بهمن بنی مهد - مهدی مرادزاده فرد - قدرت اله طالب نیا
بررسی رابطه بین توانایی مدیران و تاخیر قیمت سهام شرکتهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران
حمیدرضا عزیزی
بررسی کارایی و اثربخشی عملیاتی بانکهای پذیرفتهشده در بورس اوراق بهادار تهران با سنجههای ارزش افزوده بازار و بازده سرمایهگذاری
محمد جعفری
شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در بهبود فروش در مدیریت زنجیره تأمین پنجرههای upvc با استفاده از AHP فازی Fuzzy
محمد اخشابی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3