0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تحول بازاریابی در عصر دیجیتال: نقش کلیدی هوش مصنوعی
نویسندگان :
علی اکبر شهری مجارشین
1
علی میرطاهری
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب
کلمات کلیدی :
بازاریابی دیجیتال،بازاریابی هوشمند،تحلیل داده،تجربه مشتری،هوش مصنوعی
چکیده :
هوش مصنوعی به عنوان یکی از فناوری های کلیدی در عصر دیجیتال، نقش مهمی در تحول بازاریابی ایفا کرده است. این فناوری با بهره گیری از الگوریتم های یادگیری ماشین، تحلیل داده های کلان و خودکارسازی فرآیندها، موجب شده است بازاریابی از فعالیتی سنتی به رویکردی علمی، هوشمند و مشتری محور تبدیل شود. هوش مصنوعی با ابزار و فناوری خود که بر پایه تجزیه و تحلیل دادهها صورت میگیرد، نقش بسیار مهمی در بازاریابی ایفا میکند و فعالیتهای بازاریابی دیجیتال را سرعت میبخشد. به طوری که در زمان بسیار کم مخاطبان را بررسی کرده و با آنها ارتباط برقرار میکند و بدون آنکه نیازی به تیم بازاریابی باشد، به ارسال پیامها برای مشتریان میپردازد. این فناوری توانسته بسیاری از فرایندها و تخصصها را تحتتأثیر قرار دهد. این مقاله با هدف بررسی اهمیت هوش مصنوعی در بازاریابی، به معرفی مبانی نظری، مرور مطالعات اخیر، کاربردهای کلیدی، چالشها و آینده پژوهی این حوزه می پردازد. نتایج نشان می دهد که استفاده صحیح از هوش مصنوعی می تواند به ارتقای تجربه مشتری، بهینه سازی هزینه ها و ایجاد مزیت رقابتی پایدار کمک کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تشخیص زودهنگام وسواس فکری از دادههای متنی شبکههای اجتماعی با استفاده از مدلهای زبانی بر پایه ترنسفورمر
سمیه حسینی زنوزی
نوآوری در مدیریت ترافیک: راهبندهای هوشمند برای مسیرهای اختصاصی اتوبوسها
رضا حبیب زاده
مروری بر مراحل اصلی توسعه مدلهای زبانی در هوش مصنوعی مولد
زهرا روزبهانی
نقش حاکمیت شرکتی و شهرت در افشا مسولیت اجتماعی شرکت و عملکرد شرکت
رسول عبدی - سعید فردوسی
بررسی اثر ضد سرطانی لیپوزوم پگیله حاوی ترکیب جنسینوساید Rh2 بر سرطان روده بزرگ در مدل آزمایشگاهی و حیوانی
محسن زارع - ناهید حسن زاده نعمتی - هادی زارع زردینی
طراحی سیستم تشخیص نفوذ مبتنی بر یادگیری فدراسیونی در شبکههای توزیعشده اینترنت اشیا
سیدکاظم سیدولیلو - امین بابازاده سنگر
Mitigating MRI Domain Shift in Sex Classification: A Deep Learning Approach with ComBat Harmonization
Peyman Sharifian - Mohammad Saber Azimi - Masoud Noroozi - Alireza Karimian - Hossein Arabi
پیاده سازی iot در زنجیره تامین، چالشها و فرصتها با در نظر گرفتن industry 4
مهدی رضایی - سلمان ولی محمدی
طراحی ربات نرم پوشیدنی مچ پا با کنترل پیشبین مدل برای توانبخشی پس از سکته
امیرحسین اختراعی طوسی - یگانه خراشادی زاده
Optimization of AODV Routing Protocol in Ad Hoc Networks Using Particle Swarm Optimization Algorithm
Jalileh Alboshokeh - Touraj Mohammadpour
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1