انجمن کسبوکار ایران، حامی علمی و معنوی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی با حمایت علمی و معنوی انجمن کسبوکار ایران 28 بهمن ماه سال جاری در مشهد برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی، انجمن کسب و کار ایران در سال ۱۳۷۵ با عنوان انجمن مدیریت اجرایی ایران تاسیس شد. این انجمن به همت جمعی از دانشجویان دوره های کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی دانشکده مدیریت و حمایت تنی چند از مدیران و استادان گرانقدر سازمان مدیریت صنعتی، از جمله استاد سید جعفر مرعشی مدیرعامل (وقت) سازمان، آقای دكتر مرتضی عمادزاده رئیس هیئت علمی دانشكده مديريت سازمان و تلاش و همكاری جمعی از مدیران ارشد بنگاه های كشور تاسیس و انجمن یاد شده پس از طی مراحل اداری مورد تایید و تصویب کمیسیون انجمن های علمی ایران قرار گرفت. انجمن مدیریت کسب و کار ایران با هدف گسترش و پيشبرد و ارتقای علمی دانش مدیریت کسب و کار و توسعه كمّی و كيفی نيروهای متخصص و بهبود بخشيدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمينه های مرتبط با کسبوکار تشکیل شد .این انجمن، تحت نظارت وزارت علوم، تحقیقات و فناوریدر زمينه های علمی و پژوهشی و فنی فعاليت می كند.
وظایف و اقدامات انجمن کسب و کار ایران شامل، انجام تحقيقات علمی و فرهنگی در سطح ملّی و بين المللی توسط محققان و متخصصانی كه به گونهای با علم و تجربه مديريت کسب و کار سر وكار دارند، همكاری با نهادهای اجرايی، علمی و پژوهشی در زمينه ارزيابی و بازنگری طرح ها و برنامه های مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمينه های علمی موضوع فعاليت انجمن، ترغيب و تشويق پژوهشگران و تجليل از محققان و استادان ممتاز، ارائه خدمات آموزشی و پژوهشی، تشكيل گردهمايی های علمی در سطح منطقه ای، ملی و بين المللی، انتشار كتب و نشريات علمی در رابطه با موضوع فعالیت و انجام کلیه امور در حوزه موضوع فعالیت انجمن است.
گفتنی است، اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی 28 بهمن ماه سال جاری در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار خواهد شد.