پایگاه اطلاع رسانی همایش های ایران حامی رسانهای اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
پایگاه اطلاع رسانی همایش های ایران، به عنوان یکی دیگر از حامیان رسانهای اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی کنار این کنفرانس ملی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی، پایگاه سیمپوزیا (Symposia.ir) یکی از زیر مجموعههای سیویلیکا می باشد و به منظور دسترسی سریع کاربران به کنفرانسهای مورد نظر پیاده سازی شده است. کنفرانسها و اطلاعات نمایش داده شده در این پایگاه، در واقع اطلاعات برگرفته شده از تقویم کنفرانسهای کشور است که به صورت جداگانه و مستقل در این سایت به نمایش در می آید تا افرادی که به منظور جستجوی کنفرانس جهت ارائه مقاله و یا حضور در آن هستند، بتوانند به راحتی از خدمات آن استفاده کنند.
گفتنی است، اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی 28 بهمن ماه سال جاری در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار خواهد شد.