دفتر خلاقیت و نوآوری شهری حامی معنوی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
دفتر خلاقیت و نوآوری شهری شهرداری مشهد به عنوان یکی دیگر از حامیان معنوی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی اعلام شد.
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی، دفتر خلاقیت و نوآوری شهری، با هدف ارائه راه حلهای نوین در حوزه فعالیتهای شهری و فراهم سازی زمینه تسهیل و توسعه فضای کسب و کار در راستای حل مسائل و رفع معضلات شهری و بهبود کیفیت زندگی شهروندان شهر مقدس مشهد فعالیت مینماید.
براساس این گزارش، بخشی از ماموریتهای دفتر خلاقیت و نوآوری شهری شامل: شناسایی و جمع آوری مسائل شهری و ایجاد شبکه مسائل شهرداری مشهد، پیگیری تحقق شاخصهایITUدر حوزه های مرتبط، فرهنگ سازی در حوزه شهروندی با نگاه به نوآوری شهری به عنوان یکی از ارکان شهر هوشمند و غیره میشود.
گفتنی است، اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی 28 بهمن ماه سال جاری در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار خواهد شد.