دانشگاه سجاد حامی معنوی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
دانشگاه سجاد به جمع حامیان معنوی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی پیوست.
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی، پیرو هماهنگی صورت گرفته از سوی دبیرخانه کنفرانس و با تسهیلگری مدیر محترم دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه سجاد جناب آقای دکتر هادی کلانی و کارشناس محترم این دفتر جناب آقای مهندس محمد حسین کیخائی؛ ریاست محترم دانشگاه سجاد، جناب آقای دکتر ابراهیم رضایینیک حمایت معنوی این دانشگاه از اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی را اعلام داشتند.
لازم به توضیح است که دانشگاه سجاد فعالیت آموزشی خود را از سال ۱۳۷۴ با عنوان موسسه آموزش عالی سجاد با کسب مجوز از شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مشهد آغاز کرد. براساس سطحبندی انجام شده توسط وزارت علوم، این دانشگاه همواره در سطح یک دانشگاههای غیردولتی کشور بوده است. طبق آمار اعلام شده توسط سازمان سنجش این دانشگاه از سال ۱۳۹۱ بیش از ۴۵۰۰ قبولی در آزمون سراسری کارشناسیارشد داشته است که این مورد و همچنین حضور پررنگ دانشآموختگان این دانشگاه در بخشهای مختلف صنعت از موفقیتهای چشمگیر این دانشگاه میباشد.
دانشگاه سجاد در کلیه مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسیارشد و دکتری فعالیت آموزشی دارد و بنابر آمار این دانشگاه اولین انتخاب داوطلبان پس از دانشگاه فردوسی مشهد میباشد. این دانشگاه شامل ۵ دانشکده با نامهای دانشکده برقومهندسیپزشکی، دانشکده کامپیوتروفناوریاطلاعات، دانشکده عمران، معماریوشهرسازی، دانشکده مکانیک، صنایعومدیریت و دانشکده علوم انسانی میباشد. دانشگاه سجاد در حال حاضر حدود پنج هزار دانشجو در مقاطع تحصیلی دکتری (۲ رشته)، کارشناسیارشد (۲۴ رشته)، کارشناسی پیوسته (۱۸ رشته)، کارشناسیناپیوسته (۱ رشته) و کاردانی پیوسته (۱ رشته) دارد.با قریب ۳۰ سال فعالیت دانشگاه سجاد تاکنون بیش از هفده هزار دانشآموخته فارغالتحصیل شدهاند و بیشاز 70 درصد از دانشآموختگان جذب بازار کار یا در دانشگاههای داخل و خارج مشغول تحصیل شدند.هیات موسس متشکل از اساتید دانشگاه و نخبگان صنعتی ایران هستند. دانشگاه سجاد اولین دانشگاه در ایران است که شروع آن با ایجاد یک مرکز تحقیقات صنعتی شکل گرفته است که این مرکز هماینک نیز به عنوان هسته پژوهش دانشگاه فعالیت دارد. (وب سایت دانشگاه سجاد، 1404)
گفتنی است، اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی 28 بهمن ماه سال جاری در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار خواهد شد.