0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر رویکرد حسابداری و مالی بر قضاوت وتصمیم گیری اثر خود هویتی سبز بر تغییر قصدخرید با نقش میانجی ارزش ادراکی و تعدیل کنندگی خودهمسویی ( مورد مطالعه :مشتریان فروشگاه اینترنتی جوپزی)
نویسندگان :
حسین بوذری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
تاثیر رویکرد حسابداری و مالی،بر قضاوت وتصمیم گیری،اثر خود هویتی سبز،بر تغییر قصدخرید،با نقش میانجی،ارزش ادراکی و تعدیل کنندگی،خودهمسویی،( مورد مطالعه :مشتریان فروشگاه اینترنتی خوپزی
چکیده :
امروز پلاستیکهای زیستی نشاندهنده یک نوآوری برای جایگزینی مواد بهدستآمده از سوختهای فسیلی است و میتواند مزایای قابلتوجهی برای محیطزیست داشته باشد. نسل جدیدی از پلاستیکهای زیستی از زبالههای شهری اکنون ازنظر فنی امکانپذیر است. این تحقیق یکی از اولین مطالعات در ایران است که دیدگاه مصرفکنندگان را بهجای تولیدکنندگان در نظر گرفته است. پرسشی که در اینجا مطرحشده این است که تأثیر نقش ارزش ادراکی و خود همسویی در تأثیرگذاری خود هویتی سبز بر تغییر قصد خرید از دیدگاه مشتریان فروشگاه اینترنتی جوپزی چگونه است؟ درواقع هدف این تحقیق تاثیر رویکرد حسابداری و مالی بر قضاوت وتصمیم گیری اثر خود هویتی سبز بر تغییر قصدخرید با نقش میانجی ارزش ادراکی و تعدیل کنندگی خودهمسویی ( مورد مطالعه :مشتریان فروشگاه اینترنتی جوپزی)پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهشی شامل مشتریان فروشگاه اینترنتی جوپزی که حجم نمونه 384 نفر انتخاب و با پرسشنامه اقتباسی که روایی و پایایی آن تائید شده موردسنجش قرارگرفته است. بهمنظور تجزیهوتحلیل دادهها جمعیت شناختی و استخراج شاخصهای مرکزی از آمار توصیفی و نرمافزار24 SPSS و برای تجزیهوتحلیل آمار استنباطی از مدل معادلات ساختاری و از نرمافزار PLS2 Smart استفادهشده است. یافتههای نشان میدهد خود هویتی سبز و ارزش ادراکی بر تغییر و خرید محصولات بهطور مثبت تأثیر میگذارد .بعلاوه، خود همسویی نقش تعدیلکنندگی در تأثیر خود هویتی سبز بر ارزش ادراکی دارد. و بیشتر اینکه ارزش ادراکی نقش میانجی در تأثیر خود هویتی سبز بر تغییر قصد خرید دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی رابطه بین تخصص مالی اعضای هیئت مدیره و سیاست تقسیم سود سهام و پیامدهای آن بر عملکرد آتی شرکتها
موسی انصاری - حمید عطایی مهر
Modeling Customer Behavior in Online Stores Based on the RFM Model and Random Forest and SVM Algorithms
Somayeh Ebrahimi Emamchai - Nayere Zaghari
تحلیل کاربردی الگوریتم کلونی مورچگان چندهدفه در حل مسائل بهینهسازی چندهدفه
ملیحه نیک سیرت
نقش کلان داده در رویه ها و ابزارهای حسابداری مدیریت و مدیریت استراتژیک
یونس بادآور نهندی - مهدی زینالی - مینا فرنود احمدی
هوش مصنوعی و تحول مدیریت استعداد: گذر از رویکرد های سنتی به عصر تکنولوژی
مهسا کریمی دستنائی - مهدی ندری
علم داده به عنوان شتابدهنده نوآوری در صنعت مهندسی
رامین احمدپور
تاثیر راهبری شرکتی بر اعتماد سرمایه گذاران با تاکید بر تداوم فعالیت و گزارشگری شرکتی
ایوب سبحانی - افشین شالچی
تحلیل رنگ بافت عضلانی و چربی گاو با روشهای مبتنی بر بینایی ماشین: یک بررسی جامع
فاطمه بناءهمزایی - مصطفی حشمتی
طراحی مدل هوشمند در جهت رتبهبندی شعب شرکتهای بیمه
مسعود سبزچی دهخوارقانی - میترا زابلی پیله رود
Depression detection based on EEG signal analysis utilizing Inter-hemispheric Asymmetry and Correlation Dimension assessment
Amirreza Ahmadi - Saeid Yarmohammdi - Ali Zeraatkar - Reza Rostami
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3