0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند و ارزش ویژه برند (نمونه موردی گالری چرم امینی)
نویسندگان :
لیلا امینی راد
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
ارزش ویژه برند،شهرت برند،مسئولیت اجتماعی شرکت
چکیده :
در سال های اخیر،بسیاری از سازمان ها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزش ترین دارای ها،برند محصولات/خدمات آنها می باشد.ارزش ویژه برند هر سازمانی بازتابی از رعایت مسئولیت اجتماعی توسط آن هاست.مسئولیت اجتماعی نه تنها موجب بهبود اوضاع سازمان ها میشود بلکه بر ارزش ویژه برند آنها تاثیر به سزایی دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند و ارزش ویژه برند است.تحقیق حاضر،از نظر هدف،کاربردی و بر حسب روش تحقیق توصیفی علی می باشد.جامعه آماری این پژوهش،مشتریان گالری چرم امینی می باشد و از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شد. جهت جمع آوری داده ها از پرسش نامه استاندارد وونگ و بوی (2023) استفاده شد جهت تحلیل داده ها و تآیید روابط بین متغیر ها و عوامل از طریق تحلیل عاملی تآییدی و تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده ازنرم افزار اسمارت پی ال اس نسخه3 انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد. مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر کیفیت گزارشگری مالی بر مالی سازی شرکت با تاکید بر هزینه های نمایندگی
حیدر محمدزاده سالطه - محمد احسانی - سید علی موسوی
تحلیل و بهبود مقاومت به ضربه ترافیکی درب موتور پژو 206 به روش المان محدود هوشمند
محمدعلی سلیمان نژاد - رضا جاهدی
یک سامانه هوشمند پشتیبان تصمیم مبتنی بر چندعامل برای طبقهبندی انواع کسبوکار
حسن ضیافت
ارائه الگوی حسابداری منابع انسانی در شرکتهای دانش بنیان با رویکرد داده بنیاد
حسین بوداقی خواجهءنوبر - فخرالدین محمدرضایی - بهارک یادگار جمشیدی
نقش مشوق های مالی به عنوان تعدلیگر در رابطه بین هنجارهای ذهنی و رفتارهای حافظ محیط زیست در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تبریز
سجاد محبی - اکبر علیزاده - مجید پابرجای زنجانی
تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی مشتری و ظرفیت جذب و تعدیلگری چابکی سازمان شرکت عامر اندیش هوشمند
مریم مقرب صمدی
طراحی مدل هوشمند در جهت رتبهبندی شعب شرکتهای بیمه
مسعود سبزچی دهخوارقانی - میترا زابلی پیله رود
هوشمندسازی زنجیره تأمین با بهرهگیری از الگوریتمهای هوش مصنوعی
غلامرضا جمالی - محمدهادی نامور
Using Advanced Ensemble Machine Learning Models to Predict Traffic in SDN-Based Networks: A Comparative Study of Bagging, Boosting, and Stacking Approaches
Raha Pakzad - Sasan GharaPasha - Nasrin Firouz - Ramin Habibzadehsharif
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان موبایل با نقش میانجی گری عشق به برند(مطالعه موردی: برند سامسونگ)
زهرا علی میرزائی - حسین بوداقی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3