0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمند سازی رفتار تبلیغاتی مصرکنندگان موبایل با میانجیگری عشق برند
نویسندگان :
زهرا علی میرزائی
1
حسین بوداقی
2
1- دانشگاه آزاد تبریز
2- دانشگاه ازاد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،رضایت مشتری،وفاداری مشتری
چکیده :
در این تحقیق، به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش میانجی وفاداری مشتری در بانک تجارت خواهیم پرداخت. هدف از این پژوهش، شناسایی چگونگی اثرگذاری هوش مصنوعی بر رضایت مشتری و نقش وفاداری در این فرآیند است تا بتوان راهکارهای مؤثری برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکی ارائه داد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری دادهها توصیفیـ پیمایشی است. جامعۀ آماری پژوهش را مشترین بانک تجارت تشکیل دادند که تعداد آنها نامحدود است که نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر برآورد شد. روش نمونهگیری تصادفی ساده می باشد. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود و برای سنجش متغیرها استفاده شد. تجزیهوتحلیل دادهها و آزمون فرضیات پژوهش با مدلسازی معادلات ساختاری و نرمافزار SmartPLS3 انجام پذیرفت. نتایج بدست آمده از ازمون فرضیهها نشان داد هوش مصنوعی بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. هوش مصنوعی بر وفاداری مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد. وفاداری مشتریان بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین وفاداری مشتریان بر رابطه بین هوش مصنوعی و رضایت مشتری و بانک تجارت نقش میانجیگری مثبت و معناداری داشت. وفاداری مشتری به معنای تمایل او به ادامه استفاده از خدمات یک بانک خاص و همچنین توصیه آن به دیگران است. بانک تجارت، با بهرهگیری از فناوریهای هوش مصنوعی، میتواند تجربهای منحصر به فرد برای مشتریان خود فراهم آورد و در نتیجه رضایت و وفاداری آنها را افزایش دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش هوش مصنوعی در بازاریابی صنعتی B2B
علی نظیری فیروز سالاری - زهرا کریمی فرنور
مشارکت دادن حسابداران مدیریت در پایداری شرکت
رعنا شهد آور - بیتا یوسف پور نوینی
ناکارایی سرمایه گذاری و ریسک درماندگی مالی: مطالعه نقش تعدیل کننده کمیته حسابرسی
رحمت اله محمدی پور - مرضیه پناهی - مینا باقری طادی
ارتباط بین اطمینان بیش از حد مدیرعامل و خطر اخلاقی
عیسی ابیضی
بهبود امنیت داده در رایانش ابری عمومی با استفاده از یک معماری ترکیبی مبتنی بر AES و ECC
فاطمه رمضانی - علیرضا چمکوری
بهبود امنیت شبکههای رایانش ابری مبتنی بر معماری OpenFlow با استفاده از SVM
سویل قنبرزاده چاوشی
کاربرد هوش مصنوعی در حملات سایبری: یک مرور تحلیل
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - رویا شیخی زاده - زینب بازپور
نظریه بازی در کارآفرینی: مروری بر ادبیات
رعنا شهدآور - فاطمه اصدقی - فائزه فتحی
پردازش پیشرفته تصاویر برای شناسایی نوع سلول خونی: قطعهبندی، استخراج ویژگی و مدل گراف بر پایه نمونه گیری و تجمیع
حوریا خرمکی - سید مهدی صالحی - مهدیه قاسمی
محاسبات کوانتومی در عمل: از تئوری تا پیادهسازی تجاری
محمد عادلی نیا
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3