0% Complete
English
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمند سازی رفتار تبلیغاتی مصرکنندگان موبایل با میانجیگری عشق برند
نویسندگان :
زهرا علی میرزائی
1
حسین بوداقی
2
1- دانشگاه آزاد تبریز
2- دانشگاه ازاد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،رضایت مشتری،وفاداری مشتری
چکیده :
در این تحقیق، به بررسی تأثیر هوش مصنوعی بر رضایت مشتری با تأکید بر نقش میانجی وفاداری مشتری در بانک تجارت خواهیم پرداخت. هدف از این پژوهش، شناسایی چگونگی اثرگذاری هوش مصنوعی بر رضایت مشتری و نقش وفاداری در این فرآیند است تا بتوان راهکارهای مؤثری برای ارتقاء کیفیت خدمات بانکی ارائه داد. این پژوهش از لحاظ هدف کاربردی و از نظر روش گردآوری دادهها توصیفیـ پیمایشی است. جامعۀ آماری پژوهش را مشترین بانک تجارت تشکیل دادند که تعداد آنها نامحدود است که نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران 384 نفر برآورد شد. روش نمونهگیری تصادفی ساده می باشد. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات پرسشنامه بود و برای سنجش متغیرها استفاده شد. تجزیهوتحلیل دادهها و آزمون فرضیات پژوهش با مدلسازی معادلات ساختاری و نرمافزار SmartPLS3 انجام پذیرفت. نتایج بدست آمده از ازمون فرضیهها نشان داد هوش مصنوعی بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. هوش مصنوعی بر وفاداری مشتریان تأثیر مثبت و معناداری دارد. وفاداری مشتریان بر رضایت مشتری تأثیر مثبت و معناداری دارد. همچنین وفاداری مشتریان بر رابطه بین هوش مصنوعی و رضایت مشتری و بانک تجارت نقش میانجیگری مثبت و معناداری داشت. وفاداری مشتری به معنای تمایل او به ادامه استفاده از خدمات یک بانک خاص و همچنین توصیه آن به دیگران است. بانک تجارت، با بهرهگیری از فناوریهای هوش مصنوعی، میتواند تجربهای منحصر به فرد برای مشتریان خود فراهم آورد و در نتیجه رضایت و وفاداری آنها را افزایش دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
پایش هوشمند دیابت به کمک اینترنت اشیا و دادهکاوی: گامی نوین در مراقبتهای سلامت دیجیتال
سیده عارفه رضوی - وحید جمشیدی - محبوبه طالبی - ملیکا ناصری
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمند سازی رفتار تبلیغاتی مصرکنندگان موبایل با میانجیگری عشق برند
زهرا علی میرزائی - حسین بوداقی
Functionally Graded Material Vertebroplasty Screws: A Finite Element Biomechanical Study
Maryam Rahimi - Mohammad Hosein Zadeh-Posti - َAisan Rafiei - Nima Jamshidi
شناسایی نقش تحولآفرین هوش مصنوعی بر خودکارسازی فرآیندهای حسابداری و سادهسازی گزارشهای مالی
صدیقه بخشی زاده باغستانی
کاربردهای هوش مصنوعی و یادگیری عمیق در تشخیص و پیشبینی بیماریها
علی فرزین
Edge-Based Personalized Information Retrieval for Mobile Users Leveraging Federated Learning
Ebrahim Ebrahimi - Hamed Nazarian - Amin Mohammadi - Morteza Mohammadi zanjireh
طراحی آتل شخصی سازی شده با روش نیمه خودکار پردازش تصاویر DICOM
محمدمهدی صفاری - محمدرضا سجادی
پیش بینی ریسک بیماری های قلبی- عروقی با استفاده از تکنیک یادگیری گروهی stacking
مهسان یقطینی - حسین اقبالی - محمدعلی اقبالی
شناسایی عوامل موثر بر انتخاب حسابرس با تاکید بر عدم اطمینان محیطی
امین بلوری - عیسی ابیضی - محدثه نعیمی
شناسایی عوامل موثر بر تمایل به فرار مالیاتی با در نظر گرفتن عوامل فرهنگی با رویکرد تحلیل مضمون
نیما صدری نوبر زاد - پریسا صدری نوبر زاد
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1