0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش پیاده سازی هوش مصنوعی در تحول ارتباطات بازاریابی وتوسعه ی شایستگی اخلاقی برندهای فعال
نویسندگان :
شبنم سخی نیا
1
1- دانشگاه ازاد واحد تبریز
کلمات کلیدی :
هوش مصنوعی،ارتباطات بازاریابی،توسعه ی شایستگی اخلاقی،برندهای فعال
چکیده :
چکیده تحقیق حاضر که با هدف نقش پیادهسازی هوش مصنوعی در تحول ارتباطات بازاریابی و توسعه شایستگی اخلاقی برندهای فعال در کسب وکارهای دیجیتال انجام شده است بیان میدارد؛ فناوری هوش مصنوعی عمیقاً در پلتفرمهای خرید آنلاین به کار گرفته شده است تا خدمات دقیقتر و شخصیسازی شدهتری برای مشتریان ارائه کند. مطالعه تجربیات عملکردی مختلف هوش مصنوعی برای مصرفکنندگان برای بهبود وضعیت و کاربرد فعلی فناوری هوش مصنوعی از اهمیت زیادی برخوردار است. تحقیق حاضر تحقیقی کاربردی و از لحاظ روش جمعآوری دادهها، تحقیقی توصیفی - پیمایشی است. پس از توزیع پرسشنامه و جمعآوری دادهها، تجزیه و تحلیل دادهها از طریق مدلسازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار SMART PLS3 انجام شد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که هر دوفرضیه مورد تایید قرار گرفته است یعنی هوش مصنوعی با ارتباطات بازاریابی و شایستگی اخلاقی برندهای فعال ارتباط معناداری دارد و آنها را تحت تاثیر قرار میدهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شناسایی و رتبه بندی عوامل موفقیت در بهبود فروش در مدیریت زنجیره تأمین پنجرههای upvc با استفاده از AHP فازی Fuzzy
محمد اخشابی
تاثیر عملکرد زیست محیطی، اجتماعی و حاکمیتی بر کیفیت گزارشگری مالی
ابراهیم نویدی عباسپور - سیدعلی موسوی
بررسی ارتباط بین توانایی مدیریت و محدودیت مالی با تاکید بر نقش دانش مالی هیئت مدیره در شرکتهای دانش بنیان پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
آروین نیک نام - قادر بابائی
بررسی ارتباط بین ریسک پذیری شرکت و ضریب واکنش سود در شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
حسین بوداقی خواجهءنوبر - مینا محمدی
هوشمندسازی زنجیره تأمین با بهرهگیری از الگوریتمهای هوش مصنوعی
غلامرضا جمالی - محمدهادی نامور
Recent Advances and Open Challenges in Explainable AI for Deep Learning-based Recommender Systems
Narjes Badpar - Azita Shirazipour - Seyed Javad Mirabedini
بررسی نقش فناوری هوش مصنوعی در فرآیند ایجاد مدل خدمات دستگاه خودپرداز
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - آیدا محمدی - ساحل پرسته
کاربرد هوش مصنوعی در کنترل کیفیت و بهره وری :رویکرد های علمی چالش ها و حاکمیت مسئولانه در صنعت
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - مرضیه شریفی - سیده مبینا موسوی
توسعه پیشرفته بازیهای ویدیویی با بهرهگیری از هوش مصنوعی و مدلهای زبانی بزرگ: از چارچوبهای چندعاملی تا بصریسازی هوشمند
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - نیلوفر منفردنژاد
The role of data analysis and financial engineering in managing industrial projects with a circular economy approach
Mohammad Reza Taheri Oshtobin - Seyed Ali Ghamiloei
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3