0% Complete
English
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
بررسی عوامل رویکرد مؤثرمالی در بازاریابی محتوای دیجیتال بر روابط شرکتها و نامهای, برند تجاری
نویسندگان :
حسین بوذری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
بازاریابی محتواي دیجیتال.عوامل رویکرد موثر مالی.کیوتوبین. بیبلیومتریک،چارچوب TCM-ADO،درگیرسازي مصرفکننده با برند.ارزش برند.سهم بازار.شدت تبلیغات.عمر شرکت
چکیده :
با توجه به پراکندگی پژوهشهاي قبلی و نبود نگاه جامع، هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل رویکرد مؤثر مالی بر بازاریابی محتواي دیجیتـال و دستهبندي آنها اعم از سازههاي پیشین، تصمیمها، نتیجهها، روشها، بافتارها، نظریهها و شکافهاي پژوهشی این حوزه است. روش اجراي پژوهش توصیفی پیمایش وکیفی و کمی و از نوع مرور نظاممند بیبلیومتریک است . اساس نرمافزار ويا ُاس ویور و زبـان برنامـهنویسـی آر انجـام شده است. در بخش تحلیل عملکرد، کشورها و نویسندگان پراستناد شناسایی شد. در بخش ترسیم علم، پنج خوشه بهدست آمد که عبارتانـد از: محتواي تولیدشده توسط کاربران، تحلیل محتواي تولیدشده توسط کاربر، درگیرسازي مصرفکننده با برند، سرایت محتـوا در اجتماعـات جمعـی و انواع منبع محتوا در تحلیل زوجهاي هماستنادي. در ا میان، سه واژه پرتکرار »محتـواي تولیـد شـده توسـط کـاربر ان در«، »رسـانه اجتمـاعی« و »ارتباطات توصیهاي کلامی« در تحلیل همرخدادي واژگان معرفی شد. بر اساس نتایجاز، پنج سازه »ویژگیهاي رسانه اجتماعی«، »ویژگیهاي منبع«، »ویژگیهاي محتـوا«، »ازویژگـیهـاي اجتماعـات جمعی آنلاین« و »ویژگیهاي مصرفکننده«، از سازههاي بسیار مهم پیشین بازاریابی محتـواي دیجیتـال اسـت. از نظـر بافتـار، »محصـول«، »شخصیت فرد«، »تطبیق محتوا و رسانه«، »فرهنگ« و »هوش مصنوعی«، بسـترهاي مهـم ایـن فراینـد معرفـی شـده اسـت. »مشـارکت مصرفکننده« مهمترین تصمیم رفتاري و »درگیرسازي مصرفکننده با برند« مهمترین خروجی فرایند بازاریابی محتواي دیجیتال است. در اندازه گیری ارزش برند دو دیدگاه قالب: مشتری محور و شرکت محور وجود دارد. دیدگاه مشتری محور همان دیدگاه بازاریابی و رفتارگرایان است که در تحقیقات آکر و کلر مورد اشاره قرار گرفته است. دیدگاه شرکت محور مبتنی بر داده های مالی است و جنبه سخت دارد. در رویکرد دوم شاخص کیو توبین از اوایل دهه 1990 به عنوان ارزش برند مورد استفاده قرار گرفته است. در طی سالهای اخیر تحقیقات صورت گرفته در حوزه ارزش برند همگی از دید بازاریابی و رفتاری انجام شده و پرسشنامه محور هستند. در این تحقیق تلاش شده است تا با رویکرد شرکت محور و به کارگیری داده های واقعی ارزش برند و عوامل موثر بر آن شناسایی شود. با مطالعه ادبیات موضوع و الگوها و نتایج تحقیقات پیشین فرضیه متناسب با چهار عامل اصلی موثر بر ارزش برند وشدت تبلیغات وعمرشرکت وسهم بازارمی باشد شرکتها تدوین شد. با به کارگیری
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Evaluation of Primary Stability of Dental Implants in Synthetic and Natural Bone A Comparative Study
Mahdi Farrokhi Kashtiban - Gholamreza Rouhi
Kinematic Synergy Reconstruction Analysis for Assessing Gait Complexity and Adaptability in Children With Cerebral Palsy
Mahshad Nazari Jeirani - Yasamin Azmi - Mahya Shojaeefard - Masoud Yousefi - Farzam Farahmand
بررسی عددی اثر همزمانی آریتمی قلبی و کلسترول بالا بر تشکیل و رشد پلاگ چربی در آئورت انسان
پیمان دوکوهکی - بهار فیروزآبادی
Early Alzheimer’s Detection with MRI-Based Deep Convolutional Neural Networks and Transfer Learning
Tabasom Musavi - M. J. Tarokh
تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد سازمانی: نقش واسطه ای بهره وری کارکنان(مطالعه موردی: اداره مالیاتی شهر تبریز)
نیما صدری نوبرزاده - پریسا صدری نوبرزاده
پیاده سازی مسیر یابی هوشمند بر اساس انرژی برای شبکه حسگر بی سیم
حمداله مهرآیین
بررسی عملکرد یادگیری عمیق و تاثیر آن بر پزشکی هوشمند
فاطمه علی فرسنگی - سوده شادروان - مهدی نجفی فرد
شیوه های حسابداری مدیریت استراتژیک: بررسی ادبیات و فرصتی برای تحقیقات آینده
رعنا شهداور - موسی ابراهیم زاده - فاطمه خانی پور
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر مفاهیم حسابداری مالی (بازده سهام، مدیریت سود واقعی، عدم تقارن اطلاعات و عملکرد مالی) در شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
فاطمه ایمانی - محمود همت فر
نقش مشوق های مالی به عنوان تعدلیگر در رابطه بین هنجارهای ذهنی و رفتارهای حافظ محیط زیست در بین دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد تبریز
سجاد محبی - اکبر علیزاده - مجید پابرجای زنجانی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.4.1