0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
بررسی عوامل رویکرد مؤثرمالی در بازاریابی محتوای دیجیتال بر روابط شرکتها و نامهای, برند تجاری
نویسندگان :
حسین بوذری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
بازاریابی محتواي دیجیتال.عوامل رویکرد موثر مالی.کیوتوبین. بیبلیومتریک،چارچوب TCM-ADO،درگیرسازي مصرفکننده با برند.ارزش برند.سهم بازار.شدت تبلیغات.عمر شرکت
چکیده :
با توجه به پراکندگی پژوهشهاي قبلی و نبود نگاه جامع، هدف اصلی این پژوهش شناسایی عوامل رویکرد مؤثر مالی بر بازاریابی محتواي دیجیتـال و دستهبندي آنها اعم از سازههاي پیشین، تصمیمها، نتیجهها، روشها، بافتارها، نظریهها و شکافهاي پژوهشی این حوزه است. روش اجراي پژوهش توصیفی پیمایش وکیفی و کمی و از نوع مرور نظاممند بیبلیومتریک است . اساس نرمافزار ويا ُاس ویور و زبـان برنامـهنویسـی آر انجـام شده است. در بخش تحلیل عملکرد، کشورها و نویسندگان پراستناد شناسایی شد. در بخش ترسیم علم، پنج خوشه بهدست آمد که عبارتانـد از: محتواي تولیدشده توسط کاربران، تحلیل محتواي تولیدشده توسط کاربر، درگیرسازي مصرفکننده با برند، سرایت محتـوا در اجتماعـات جمعـی و انواع منبع محتوا در تحلیل زوجهاي هماستنادي. در ا میان، سه واژه پرتکرار »محتـواي تولیـد شـده توسـط کـاربر ان در«، »رسـانه اجتمـاعی« و »ارتباطات توصیهاي کلامی« در تحلیل همرخدادي واژگان معرفی شد. بر اساس نتایجاز، پنج سازه »ویژگیهاي رسانه اجتماعی«، »ویژگیهاي منبع«، »ویژگیهاي محتـوا«، »ازویژگـیهـاي اجتماعـات جمعی آنلاین« و »ویژگیهاي مصرفکننده«، از سازههاي بسیار مهم پیشین بازاریابی محتـواي دیجیتـال اسـت. از نظـر بافتـار، »محصـول«، »شخصیت فرد«، »تطبیق محتوا و رسانه«، »فرهنگ« و »هوش مصنوعی«، بسـترهاي مهـم ایـن فراینـد معرفـی شـده اسـت. »مشـارکت مصرفکننده« مهمترین تصمیم رفتاري و »درگیرسازي مصرفکننده با برند« مهمترین خروجی فرایند بازاریابی محتواي دیجیتال است. در اندازه گیری ارزش برند دو دیدگاه قالب: مشتری محور و شرکت محور وجود دارد. دیدگاه مشتری محور همان دیدگاه بازاریابی و رفتارگرایان است که در تحقیقات آکر و کلر مورد اشاره قرار گرفته است. دیدگاه شرکت محور مبتنی بر داده های مالی است و جنبه سخت دارد. در رویکرد دوم شاخص کیو توبین از اوایل دهه 1990 به عنوان ارزش برند مورد استفاده قرار گرفته است. در طی سالهای اخیر تحقیقات صورت گرفته در حوزه ارزش برند همگی از دید بازاریابی و رفتاری انجام شده و پرسشنامه محور هستند. در این تحقیق تلاش شده است تا با رویکرد شرکت محور و به کارگیری داده های واقعی ارزش برند و عوامل موثر بر آن شناسایی شود. با مطالعه ادبیات موضوع و الگوها و نتایج تحقیقات پیشین فرضیه متناسب با چهار عامل اصلی موثر بر ارزش برند وشدت تبلیغات وعمرشرکت وسهم بازارمی باشد شرکتها تدوین شد. با به کارگیری
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
حریم خصوصی کاربران در مدل های زبانی بزرگ
آرمان محبعلی - محمد عادلی نیا
نقش هوش مصنوعی در تحول آفرینی حوزه روابط عمومی سازمانها
علی یاوری - سحر صفرزادهنیا - حبیبه نظری
نقش پیاده سازی هوش مصنوعی در تحول ارتباطات بازاریابی وتوسعه ی شایستگی اخلاقی برندهای فعال
شبنم سخی نیا
چارچوب احراز هویت مبتنی بر بلاکچین برای حفظ حریم خصوصی کاربران در شبکههای مخابراتی
رضا دانش
بررسی تأثیر مالکیت کنترل کننده بر رقابت در بازار محصول شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران
اسماعیل محبی کندسری
پیش بینی پیک بار تهران به کمک الگورتیم های یادگیری ماشین ترکیبی
مسعود ابراهیمی کاشف - حسین اقبالی - محمدعلی اقبالی
نقش بازاریابی رابطه مند و مدیریت ارتباط با مشتری درتقویت وفاداری مشتری باتاثیر هوش مصنوعی
فرزاد توکلی - معصومه خوانچه سپهر
بررسی تأثیر تعهد استراتژیک و همکاری زنجیره تأمین بر عملکرد عملیاتی و نوآوری
حسن فارسیجانی - ملیکا دهقانی اشکذری
تبیین روابط بین ،استراتژی مالی رقابتی ، توانمندی های بازاریابی و عملکرد سرمایهگذاری صادراتی با تکیه بر دیدگاه مبتنی بر منابع
حسین بوذری
ارائه مدل یادگیری ماشین برای پیش بینی بازار مالی قیمت مسکن مبتنی بر یادگیری عمیق
زیبا نصیری - حسین اقبالی - محمدعلی اقبالی
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3