0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تبیین روابط بین ،استراتژی مالی رقابتی ، توانمندی های بازاریابی و عملکرد سرمایهگذاری صادراتی با تکیه بر دیدگاه مبتنی بر منابع
نویسندگان :
حسین بوذری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
استراتژی مالی رقابتی،تلاطم تکنولوژیکی،توانمندی های بازاریابی،عملکرد سرمایه گذاری
چکیده :
بررسی روابط بین ،استراتژی مالی رقابتی ، توانمندی های بازاریابی و عملکرد سرمایهگذاری صادراتی با تکیه بر دیدگاه مبتنی بر منابع روش : پژوهش حاضر ازنظر هدف کاربردی و ازنظر شیوه گردآوری اطلاعات، تحقیقی توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی است. جامعه آماری سطوح از سطوح مدیریت و کارشنا سان شرکت بینالمللی سرمایهگذاری توسعه تجارت هیرمند که حجم نمونه 124 نفرانتخاب و با پرسشنامه اقتباسی که روایی و پایایی آن تائید شده موردسنجش قرارگرفته است. بهمنظور تجزیهوتحلیل دادهها جمعیت شناختی و استخراج شاخصهای مرکزی از آمار توصیفی و نرمافزار24 SPSS و برای تجزیهوتحلیل آمار استنباطی از مدل معادلات ساختاری و از نرمافزار PLS2 Smart استفادهشده است. یافتهها: تلاطم فناوری ،تاثیرگذاری مثبت و معنی داری بر استراتژی مالی رقابتی ,توانمندیهای بازاریابی و عملکرد سرمایه گذاری صادراتی دارد .. نتیجهگیری: این مطالعه پیامدهای مهمی برای تحقیق در مورد کارآفرینی بین المللی و تصمیم گیری جدید دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش هوش مصنوعی در بهینهسازی فرآیندهای بازاریابی دیجیتال برای کسبوکارهای صنعتی
جواد قهرمان زاده
تاثیر عدم تقارن اطلاعاتی بر ارتباط بین عدم اطمینان اقتصادی و متنوعسازی شرکتی
ناهیده شاهنده ننه کران - امین آرام گر - مهدی عبدالهی شتربانی
تأثیر تنوع در ترکیب اعضای هیئت مدیره بر کارایی سرمایه گذاری
محسن بزرگی
نظریه پایداری و ذینفعان: دیدگاه فرآیندی
رعنا شهداور - لیلا مهدیوند - مریم حسن پور
ارتباط بین تضاد نمایندگی و حقالزحمه عادی و غیرعادی حسابرس
فیروز نظاری ابر - رسول برادران حسن زاده - رقیه دهقان
بررسی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر مفاهیم حسابداری مالی (بازده سهام، مدیریت سود واقعی، عدم تقارن اطلاعات و عملکرد مالی) در شرکت پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار
فاطمه ایمانی - محمود همت فر
حسابداری سبز
لیلا کاتب - مبینا قدسی - ثنا کامکار
نقش ارزیابی عملکرد در مدیریت صحیح منابع انسانی (با تاکید بر نقش مدیران میانی)
محمد خدایی قلقاچی
ارزیابی عملکرد در سازمانهای پست مدرن
مهدی خضوعی
بررسی عوامل رویکرد مؤثرمالی در بازاریابی محتوای دیجیتال بر روابط شرکتها و نامهای, برند تجاری
حسین بوذری
more
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 41.0.1