0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان موبایل با نقش میانجی گری عشق به برند(مطالعه موردی: برند سامسونگ)
نویسندگان :
زهرا علی میرزائی
1
حسین بوداقی
2
1- دانشگاه ازاد تبریز
2- دانشگاه ازاد تبریز
کلمات کلیدی :
هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی،ارزش ویژه برند،عشق به برند
چکیده :
در عصر دیجیتال، هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان به عنوان یکی از مهمترین روندهای بازاریابی نوین شناخته میشود. این مفهوم به بهرهگیری از فناوریها و دادهها برای شکلدهی به رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان به صورت هدفمند، تعاملی و اثربخش اشاره دارد. ارزش ویژه برند، به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار، میتواند نقش مهمی در جهتدهی به رفتار تبلیغاتی هوشمند مصرفکنندگان ایفا کند؛ بهویژه زمانی که این ارزش موجب شکلگیری عشق به برند گردد. این پژوهش با هدف بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان با نقش میانجی عشق به برند، در میان کاربران موبایلهای برند سامسونگ در شهر تبریز انجام شده است. این مطالعه از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری شامل استفادهکنندگان موبایلهای سامسونگ در تبریز بوده و با استفاده از فرمول کوکران برای جوامع نامحدود، حجم نمونه 384 نفر تعیین شد. ابزار گردآوری دادهها شامل سه پرسشنامه استاندارد بوده و دادهها با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری در نرمافزار SmartPLS تحلیل شدهاند. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند تأثیر مثبت و معناداری بر هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان دارد. همچنین، عشق به برند نقش میانجی مؤثری در این رابطه ایفا میکند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش هوش مصنوعی در بهینهسازی مدیریت و بهرهبرداری از منابع در رایانش ابری
احمد محسن پورگلروئیه - مهدی رضاپورمیرصالح
تحلیل و بهبود مقاومت به ضربه ترافیکی درب موتور پژو 206 به روش المان محدود هوشمند
محمدعلی سلیمان نژاد - رضا جاهدی
A Review of Large Language Models in Medicine: Applications, Challenges, and Future Directions
Elham Shameli - Seyed Mohsen Mirhosseini
پیاده سازی iot در زنجیره تامین، چالشها و فرصتها با در نظر گرفتن industry 4
مهدی رضایی - سلمان ولی محمدی
Recent Advances and Open Challenges in Explainable AI for Deep Learning-based Recommender Systems
Narjes Badpar - Azita Shirazipour - Seyed Javad Mirabedini
نقش مدیران مستقل در بهبود حاکمیت شرکتی
رعنا شهدآور - آیسان صدقی - المیرا ناصری
کاربرد هوش مصنوعی در بهینهسازی پردازش معاملات مالی: مدل های مفهومی و آیندهپژوهی
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - لیلا حسین آبادی
Predicting employee loyalty based on machine learning algorithms,Case study: Pars Online Company Call Center
Mohammad Reza Haji-Ahmadi - Mohammad-Ali Eghbali - Hossein Eghbali
نقش ارزیابی عملکرد در مدیریت صحیح منابع انسانی (با تاکید بر نقش مدیران میانی)
محمد خدایی قلقاچی
تاثیر بعد استراتژی مالی وبعد پاسخگویی برکیفیت خدمات درک شده و خشنودی مشتریان )مورد مطالعه : فروشگاه افق کوروش(
حسین بوذری
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3