0% Complete
فارسی
Home
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
تأثیر فعالیت های بازاریابی تجربی بر تجربه مشتری در متاورس: نقش واسطه ای سهولت درک شده و سودمندی درک شده و تأثیر آن بر عشق به برند
Authors :
آیسان خضرلو
1
سید جعفر زنوزی
2
1- دانشگاه ارومیه
2- دانشگاه ارومیه
Keywords :
بازاریابی متاورسی،تجربه مشتری،سودمندی درک شده،سهولت درک شده،عشق به برند
Abstract :
تحول در دنیای دیجیتال و ظهور بحران های جهانی در اقتصاد باعث شده که کسب وکار ها تحولاتی در استراتژی ها و شیوه های بازاریابی خود ایجاد کنند تا با چشم انداز بازار در حال توسعه همگام باشند که بازاریابی در متاورس می تواند یک رویکرد تحولی در این عرصه باشد. با بررسی تجربه مشتری در محیط متاورس با ترکیبی از محرک های فنی، اجتماعی، و اقتصادی می توان علاقه به شناخت و فعالیت در محیط متاورس را در میان عموم افزایش داد. تحقیق حاضر از نوع کاربردی و به روش توصیفی - پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری تحقیق شامل کاربران فعال در متاورس در سطح جهان میباشندکه با روش نمونهگیری از نوع تصادفی ساده بوده بدین صورت که بهصورت تصادفی در محیط متاورس اطلاعات موردنیاز پژوهش از بین حاضرین در محیط و خریداران و فروشندگان NFT جمع آوری شد. ابزار گردآوری اطلاعات پرسشنامه استاندارد مبتنی بر طیف لیکرت است. برای پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرونباخ بهره گرفته شد. تجزیهوتحلیل دادهها با بهرهگیری از روش معادلات ساختاری و به کمک نرمافزار اس پی اس اس نسخه 26 و اسمارت پی ال اس نسخه 3 انجام شد. یافتهها حاکی از آن است که بازاریابی تجربی متاورسی تأثیر مثبت و معناداری بر تجربه مشتری دارند. تجربه مشتری نیز به طور مستقیم بر عشق به برند تأثیرگذار است. همچنین، نقش میانجی سهولت درک شده و سودمندی درک شده در روابط بین متغیرها تأیید شده است.این مطالعه راه هایی را برای تعامل بهتر در دنیای متاورس و همچنین تفاوت هایی که در ترجیحات و نیازهای افراد در دنیای متاورس و دنیای فیزیکی وجود دارد را به تصویر کشیده و به برند ها کمک می کند تا کسب و کار خود را بهبود بخشند.
Papers List
List of archived papers
کاربردها، تکنیکها، چالشها و ملاحظات اخلاقی و اجتماعی در سیستمهای پیشنهاددهنده
کیانا رحیمی - سمانه شیبانی
بهبود امنیت داده در رایانش ابری عمومی با استفاده از یک معماری ترکیبی مبتنی بر AES و ECC
فاطمه رمضانی - علیرضا چمکوری
ارتباط بین عملکرد پایداری و سرمایه گذاری بیشتر و کمتر از حد
سعید انور خطیبی - علی زارع بهتاشی
شناسایی رابطه غیرخطی بین قدرت سیگنال و مصرف باتری در کنتورهای هوشمند آب با استفاده از XGBoost
محمد رستمی - فضل الله ادیب نیا
مروری بر ابزارهای نوین تأمین مالی اسلامی
مهدی زینالی
A Review of Large Language Models in Medicine: Applications, Challenges, and Future Directions
Elham Shameli - Seyed Mohsen Mirhosseini
ECG-Based Detection of Acute Myocardial Infarction Using a Wrist-Worn Device: a Machine Learning Approach
Tania Hossein Khani - Amir hossein Tajarrod - Asghar Zarei - Mousa Shamsi
Comparative Analysis of Machine Learning and Deep Learning Models for Epileptic Seizure Detection Using the CHB-MIT EEG Dataset
Pouya Taghipour Langrodi - Amirsadra Khodadadi - Mahtab Dastranj - Golnaz Baghdadi
نقش کلان داده در رویه ها و ابزارهای حسابداری مدیریت و مدیریت استراتژیک
یونس بادآور نهندی - مهدی زینالی - مینا فرنود احمدی
بررسی تاثیر اندازه شرکت بر رابطه حاکمیت شرکتی خوب و عملکرد شرکت
یعقوب اقدم مزرعه - اشرف عارف نژاد
more
Samin Hamayesh - Version 42.4.1