0% Complete
فارسی
Home
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
بررسی تاثیر ارزش ویژه برند بر هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان موبایل با نقش میانجی گری عشق به برند(مطالعه موردی: برند سامسونگ)
Authors :
زهرا علی میرزائی
1
حسین بوداقی
2
1- دانشگاه ازاد تبریز
2- دانشگاه ازاد تبریز
Keywords :
هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی،ارزش ویژه برند،عشق به برند
Abstract :
در عصر دیجیتال، هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان به عنوان یکی از مهمترین روندهای بازاریابی نوین شناخته میشود. این مفهوم به بهرهگیری از فناوریها و دادهها برای شکلدهی به رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان به صورت هدفمند، تعاملی و اثربخش اشاره دارد. ارزش ویژه برند، به عنوان یکی از عوامل تأثیرگذار، میتواند نقش مهمی در جهتدهی به رفتار تبلیغاتی هوشمند مصرفکنندگان ایفا کند؛ بهویژه زمانی که این ارزش موجب شکلگیری عشق به برند گردد. این پژوهش با هدف بررسی تأثیر ارزش ویژه برند بر هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان با نقش میانجی عشق به برند، در میان کاربران موبایلهای برند سامسونگ در شهر تبریز انجام شده است. این مطالعه از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری شامل استفادهکنندگان موبایلهای سامسونگ در تبریز بوده و با استفاده از فرمول کوکران برای جوامع نامحدود، حجم نمونه 384 نفر تعیین شد. ابزار گردآوری دادهها شامل سه پرسشنامه استاندارد بوده و دادهها با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری در نرمافزار SmartPLS تحلیل شدهاند. نتایج نشان داد که ارزش ویژه برند تأثیر مثبت و معناداری بر هوشمندسازی رفتار تبلیغاتی مصرفکنندگان دارد. همچنین، عشق به برند نقش میانجی مؤثری در این رابطه ایفا میکند.
Papers List
List of archived papers
شبیه سازی افزایش نفوذ دارو در لوله مویرگی با غشا نفوذپذیر به کمک اثر نانوذرات مغناطیسی
پریماه سلیمی - هامون پورمیرزاآقا - منصور امیری دوگاهه - علی وظیفه دوست صالح - سیده سوده جهانی
علیت بین توسعه مالی و نوع ابزارهای مالی از نظر مدیریت پرتفولیو
فاطمه خسروی
Robust Speckle Noise Reduction in IVUS Imaging: Advancing Autoencoders and Non-Local Means with Particle Swarm Optimization
Shirin Ashtari Tondashti - Navid Adib - Mehran Alyali - Mahdis Yaghoubi - Seyed Kamaledin Setarehdan
نقش هوش مصنوعی در افزایش انطباق مالیاتی و مقررات مالی
مهدی ریسمان گشا
مروری بر ابزارهای نوین تأمین مالی اسلامی
مهدی زینالی
ارتباط بین عملکرد پایداری و کارایی سرمایهگذاری با نقش تعدیلگری ارزش شرکت
مهدی زینالی - محمد کیانی - سونیا کیوان بد
Structural Insights into the Molecular Mechanism of Cancer Regulator BRCA1 Methylation
Shadi Asadi - Maryam Azimzadeh Irani
هوش مصنوعی و تحول مدیریت استعداد: گذر از رویکرد های سنتی به عصر تکنولوژی
مهسا کریمی دستنائی - مهدی ندری
شیوه های حسابداری مدیریت استراتژیک: بررسی ادبیات و فرصتی برای تحقیقات آینده
رعنا شهداور - موسی ابراهیم زاده - فاطمه خانی پور
Unsupervised Gait Anomaly Detection Using Generative Adversarial Networks: A Feasibility Study
Seyed Hooman Hosseini-Zahraei - Ali Chaibakhsh
more
Samin Hamayesh - Version 42.4.1