0% Complete
فارسی
Home
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند و ارزش ویژه برند (نمونه موردی گالری چرم امینی)
Authors :
لیلا امینی راد
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
Keywords :
ارزش ویژه برند،شهرت برند،مسئولیت اجتماعی شرکت
Abstract :
در سال های اخیر،بسیاری از سازمان ها به این باور رسیده اند که یکی از با ارزش ترین دارای ها،برند محصولات/خدمات آنها می باشد.ارزش ویژه برند هر سازمانی بازتابی از رعایت مسئولیت اجتماعی توسط آن هاست.مسئولیت اجتماعی نه تنها موجب بهبود اوضاع سازمان ها میشود بلکه بر ارزش ویژه برند آنها تاثیر به سزایی دارد. هدف پژوهش حاضر بررسی تاثیر مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند و ارزش ویژه برند است.تحقیق حاضر،از نظر هدف،کاربردی و بر حسب روش تحقیق توصیفی علی می باشد.جامعه آماری این پژوهش،مشتریان گالری چرم امینی می باشد و از روش نمونه گیری تصادفی استفاده شد. جهت جمع آوری داده ها از پرسش نامه استاندارد وونگ و بوی (2023) استفاده شد جهت تحلیل داده ها و تآیید روابط بین متغیر ها و عوامل از طریق تحلیل عاملی تآییدی و تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده ازنرم افزار اسمارت پی ال اس نسخه3 انجام شد. نتایج پژوهش نشان داد مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر شهرت برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد. مسئولیت اجتماعی شرکت ها بر ارزش ویژه برند تاثیر مثبت و معنی داری دارد.
Papers List
List of archived papers
شناسایی عوامل تعیین کننده قصد انطباق مالیات با تاکید بر نظریه رفتار برنامه ریزی شده
نیما صدری نوبر زاد - پریسا صدری نوبر زاد
Dual-View Data Representation and Contrastive Learning for Robust EEG-Based Person Identification
Mahdi Tabatabaei - Mohammad Bagher Shamsollahi
نقش هوش مصنوعی در تحول آفرینی حوزه روابط عمومی سازمانها
علی یاوری - سحر صفرزادهنیا - حبیبه نظری
مفاهیم حسابداری مدیریت راهبردی در شرکتها، مزایا، معایب و راهکارها
علی نمازیان - علی محمدی
تاثیر هوش مصنوعی و فناوری های نوین بر بهبود بودجهبندی دولتی و کنترل مالی
مهدی زینالی - بهزاد محمودی - سمیه علیمرادی اشقلو
پایداری، مسئولیت و اخلاق: مفاهیم مختلف برای یک مسیر واحد
رعنا شهدآور - ثمین مقیمی - فاطمه حسنی
Robust Binary Differentiation of ALL vs. AML Using Deep Graph Convolutions
Mahsan Rahmani - Saeed Meshgini - Reza Afrouzian
تاثیر استقلال کمیته های حسابرسی بر محتوای اطلاعاتی اعلان سود با نقش کیفیت حاکمیت شرکتی در بورس اوراق بهادار تهران
بهزاد مظفری - هاتف ملازاده - رضا عشقی
تاثیر هوش مصنوعی بر عملکرد شرکت با میانجیگری چابکی مشتری و ظرفیت جذب و تعدیلگری چابکی سازمان شرکت عامر اندیش هوشمند
مریم مقرب صمدی
Semi-Automatic Multi-Stage Artifact Removal in EEG During Subthreshold GVS: A Machine Learning Approach for Neuromodulation Studies
Mahdi Babaei - Sepideh Hajipour Sardouie - Martin Keung - Varsha Sreenivasan - Hanaa Diab - Maryam S. Mirian - Martin J. McKeown
more
Samin Hamayesh - Version 42.4.1