0% Complete
صفحه اصلی
/
اولین کنگره مباحث جاری در حسابداری، مالی و مالیاتی
تاثیر ارزش های مشترک بر تبلیغات شفاهی، رضایت، اعتماد و تعهد (مطالعه ای در میان موسسات حسابداری استان زنجان)
نویسندگان :
صالح حسین نژاد آژیری
1
مجید پابرجای زنجانی
2
افسانه ملاجوادی
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
2- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
3- دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز
کلمات کلیدی :
ارزش مشترک
چکیده :
هدف اصلی پژوهش پیش رو بررسی تاثیر ارزش های مشترک مشتری محور بر تبلیغات دهان به دهان شفاهی، رضایت ، اعتماد و تعهد مشتری بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی به شیوه مدل سازی معادلات ساختاری بود. همچنین از لحاظ هدف کاربردی و از لحاظ زمانی در دسته تحقیقات مقطعی قلمداد گردید. جامعه آماری شامل مدیران، کارکنان و حسابداران موسسات حسابداری استان زنجان می باشد. تعداد جامعه نامتناهی و تعداد نمونه 384 نفر بود. روش نمونه گیری تصادفی بود. ابزار گردآوری پرسشنامه های استاندارد ارزش های مشترک رابین (2012)، تفاهم با مشتری راسل و همکاران (2013)، تعهد مشتری کارسن (2009)، اعتماد مشتری اسکات و همکاران (2013)، رضایت مشتری سالزبورگ (2009) و در نهایت پرسشنامه تبلیغات دهان به دهان لی و همکاران (2017) می باشد. روش تحلیل داده ها در دو قسمت آمار استنباطی و آمار توصیفی انجام شد. در قسمت آمار استنباطی از تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری نسل دوم استفاده شد. تحلیل نتایج نشان داد ارزش های مشترک و تفاهم با مشتری بر تعهد، اعتماد، رضایت مشتری و تبلیغات دهان به دهان شفاهی در میان مشتریان شرکت های حسابداری استان زنجان تاثیر مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهبود امنیت شبکههای رایانش ابری مبتنی بر معماری OpenFlow با استفاده از SVM
سویل قنبرزاده چاوشی
بازاندیشی در تحول آموزش و توسعه مهارت در عصر هوش مصنوعی؛ مروری تحلیلی بر تجربه آموزش نوین در ایران
خدیجه سلیمیان ریزی - حسین کاظمی
تحلیل رابطهی مولفههای هوش هیجانی و عملکرد ریاضی در دانشآموزان تیزهوش
سید محمد امین خاتمی
بررسی نقش رایانش ابری در توسعه اینترنت اشیا: فرصتها و چالشهای ادغام فناوریها
سعیده نادری - سید حمید غفوری مهدی آباد
Application of machine learning approach for prediction the heat capacity of amine
Aboozar Khajeh
کاربرد هوش مصنوعی در بازاریابی دیجیتال: تحلیل انگیزههای کاربران برای تقویت برندسازی در رسانههای اجتماعی
پریسا جعفری - سیروس فخیمی آذر - سلیمان ایرانزاده - حسین بوداقی خواجه نوبر
یادگیری تبدیل تصویر به کمک شبکههای مولد تخاصمی
امیر خاکپور
بررسی ابزارهای حسابداری در بازار ارزهای دیجیتال و شبکه بلاکچین
میلاد هاشم زاده
کاربرد هوش مصنوعی در بهینهسازی پردازش معاملات مالی: مدل های مفهومی و آیندهپژوهی
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - لیلا حسین آبادی
آینده پژوهی فرصتها و چالشهای احتمالی در صنعت بیمه ایران
حسین خانلو
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3