0% Complete
صفحه اصلی
/
دومین کنفرانس ملی عصر انفجار تکنولوژی؛ هوش مصنوعی، تحولی در صنعت، تجارت و زنجیره تامین و دومین کنفرانس ملی علم داده در کاربردهای مهندسی
نقش بازاریابی هوش مصنوعی در عملکرد استراتژیک با تاکید بر قصد خرید مصرف کننده در سایتهای فروش انلاین
نویسندگان :
اسماعیل محبی کندسری
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی، تبریز
کلمات کلیدی :
بازاریابی هوش مصنوعی،عملکرد استراتژیک،قصد خرید مصرف کننده
چکیده :
این پژوهش با هدف نقش بازاریابی هوش مصنوعی بر عملکرد استراتژیک با تاکید بر قصد خرید مصرف کننده در سایتهای فروش انلاین اجرایی شد. در این تحقیق برای جمعآوری اطلاعات مربوط به تجزیه و تحلیل فرضیات از پرسشنامه به صورت پیمایشی استفاده گردید که این روش نیز به عنوان روش میدانی در این پژوهش مطرح میشود. جامعه آماری شامل کارکنان سایتهای فروش انلاین بودند که بدلیل نامشخص بودن تعداد کل جامعه، نمونه بر اساس جدول مورگان 384 نفر در نظر گرفته شد و به همین تعداد پرسشنامه توزیع و جمع اوری شد. اطلاعات گردآوریشده توسط پرسشنامهها به وسیله نرمافزار SPSS24 و AMOS24 با استفاده از مدلیابی معـادلات ساختاری مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد بازاریابی هوش مصنوعی تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد استراتژیک دارد. بازاریابی هوش مصنوعی تاثیر مثبت و معناداری بر قصد خرید مصرف کننده دارد. قصد خرید مصرف کننده تاثیر مثبت و معناداری بر عملکرد استراتژیک دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیرات و اخلاقیات استفاده از هوش مصنوعی: شواهدی از هند
رعنا شهدآور - ثریا قربانپور کولانی جدید - فاطمه حضرتی پور
ارائه یک معماری شناختی ارتقاءیافته برای بهینهسازی سرعت تصمیمگیری در رباتهای شناختی
محمدمعید جمالی مهر - حسین صابری
Using Advanced Ensemble Machine Learning Models to Predict Traffic in SDN-Based Networks: A Comparative Study of Bagging, Boosting, and Stacking Approaches
Raha Pakzad - Sasan GharaPasha - Nasrin Firouz - Ramin Habibzadehsharif
عوامل موثر بر یکپارچه سازی سیستم مالی شرکت ها: مرور و تحلیل مبانی نظری و ادبیات علمی
محمدرضا مهربان پور - سپیده رهبر
استفاده از هوش مصنوعی جهت تولید یک مقاله تحقیقاتی حسابداری: بررسی پیامدها
رعنا شهدآور - حسین قشلاق سفلائی - حسین عبداله زاده خانقاه
بلاکچین برای آینده مدیریت زنجیره تأمین پایدار در صنعت چهارم
زهرا کرمی
کاربرد بلاکچین در اینترنت اشیا :فرصت ها و چالش ها
سجاد یوسفی - مریم پورنجف - فاطمه جستجو - مهلا شریفی
بررسی ادبیات ارتباطات پایدار در بازاریابی
رعنا شهدآور - عسل اعتباری اصل امین
بررسی ارتباط بین کیفیت حسابرسی و عدم شفافیت اطلاعات با هزینه سرمایه
سمیه فرهادی - محمد رستمی
مهندسی مالی اسلامی: چارچوبی برای توسعه پایدار، نوآوری و عدالت اقتصادی در نظام مالی اسلامی
مهدی زینالی - رسول قوسینی - مرتضی نوروززادبناء
بیشتر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 42.0.3