انجمن حسابداری مدیریت ایران، حامی علمی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی با حمایت علمی انجمن حسابداری مدیریت ایران 28 بهمن ماه سال جاری در مشهد برگزار میشود.
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی، انجمن حسابداری مدیریت ایران، به عنوان انجمن تخصصي در حوزه حسابداری مدیریت، اهداف متعددی از قبیل گسترش، پيشبرد، ارتقاي علمي و توسعه کيفي متخصصين و همچنین بهبود بخشيدن به امور آموزشي و پژوهشي دراين زمينه را با بهره گيري از توان و قابليت دانشجويان و فارغ التحصيلان رشته هايحسابداری، حسابرسی، مالي، مدیریت سرمایه گذاری، مديريت، اقتصاد، رياضيات کاربردي تحقيق در عمليات، فناوري اطلاعات، روانشناسي و علوم رفتاري را در دستور کار خود قرار داده است. این انجمن باهدف گسترش و پيشبرد و ارتقاي علمي، توسعه دانش مالي و توسعه كيفي نيروهاي متخصص و بهبود بخشيدن به امور آموزشي و پژوهشي در زمينه مهندسی مالی، انجمن علمی مهندسی مالیبا مجوز شماره 208879/3 مورخ 1391 کمیسیون انجمن های علمی ایران، وزارت علوم تحقیقات و فناوری تاسیس شد. انجام تحقيقات علمي و فرهنگي در سطح ملي و بينالملليبا محققان و متخصصاني به گونهاي که با علم حسابداری و حسابرسی مدیریت سرو کار دارند، همكاري با نهادهاي اجرايي، علمي و پژوهشي در زمينهارزيابي و بازنگري و اجراي طرحها و برنامههاي مربوط به امور آموزش و پژوهش در زمینه علمی، ترغيب و تشويق پژوهشگران و تجليل از محققان و استادان ممتاز و ارائه خدمات آموزشي و پژوهشي و فني از جمله وظایف این انجمن است.
گفتنی است، اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی 28 بهمن ماه سال جاری در محل کارخانه نوآوری شهر مشهد برگزار خواهد شد.