برگزاری جلسه دبیران کمیته اجرایی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
جلسه دبیران کمیته اجرایی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی با هدف معارفه و هماهنگی درون تیمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی، جلسه دبیران کمیته اجرایی با هدف معارفه اعضای جدید و هماهنگی تیم اجرایی در تاریخ 27 آبان 1404 در محل کارخانه نوآوری مشهد برگزار شد.
در شروع جلسه، دکتر رضا لطفی دبیر اجرایی کنفرانس ضمن خوشآمدگویی و معارفه دبیران و اعضای کمیته اجرایی به معرفی برگزارکنندگان کنفرانس از جمله شرکت تأمین صنعت تجارت آزاد (تصتا) و کنفرانسهای برگزار شده توسط این شرکت در حوزه هوش مصنوعی پرداخت.
همچنین، در ادامه وی به چگونگی شکلگیری ایده برگزاری اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی با میزبانی شهر مقدس مشهد پرداخت و از کارخانه نوآوری مشهد بهعنوان یکی از حامیان اصلی این کنفرانس در کنار سایر حامیان علمی، معنوی رسانهای و مالی کنفرانس تقدیر و تشکر نمود.
پس از سخنان دکتر رضا لطفی دبیر اجرایی اولین کنفرانس ملی بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی سایر دبیران و اعضای محترم حاضر در جلسه برنامهها و طرحهای خود جهت برگزاری هر چه شایستهتر کنفرانس را ارائه نمودند. در پایان مقرر شد برنامههای تدوین شده در زمینه تولید محتوا، روابط عمومی و برگزاری پیشرویدادهای کنفرانس که همراستا با سیاستهای کمیته سیاستگذاری میباشند در اولویت و دستور کار کمیته اجرایی قرار گیرد.
جهت آشنایی با دبیران و اعضای کمیته اجرایی کلیک نمایید.