معرفی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC)
معرفی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام و نمایهسازی مقالات اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
مؤسسه استنادی و پایش علمو فناوری جهان اسلام (ISC) در چهارمین نشست آموزش عالی و تحقیقات علمی کشورهای اسلامی در اکتبر 2008 در باکو پایتخت آذربایجان به تأیید رسید و بر این اساس دانشگاهها و مؤسسات تحقیقاتی کشورهای اسلامی موظف به همکاری با این پایگاه هستند.
در سال 1387 شورای گسترش آموزش عالی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ایجاد این موسسه بهصورت یک مؤسسه پژوهشی مستقل، اساسنامه و تشکیلات سازمانی آن را تصویب کرد. هماکنون کلیه کشورهای اسلامی در پنج منطقه مختلف از جمله جنوب شرقی آسیا، کشورهای عربی، کشورهای اسلامی غیر عربی قاره آفریقا، کشورهای آسیای مرکزی و منطقه قفقاز و سایر کشورهای اسلامی در منطقه خاورمیانه، اروپا و آمریکای جنوبی امکان بهرهبرداری از خدمات ISC را دارند.
برخی فعالیتهای مهم این موسسه از بدو تأسیس تاکنون عبارتند از:
نمایهسازی نشریات معتبر کلیه کشورهای اسلامی در تمام حوزههای موضوعی و به زبانهای مختلف به منظور ایجاد یک شبکه علمی در جهان اسلام.
ارزیابی مستمر نشریات با هدف ارتقاء شبکه علمی کشورهای اسلامی.
پایش مستمر جایگاه علمی کشورهای مختلف دنیا و بهخصوص کشورهای اسلامی به منظور اطلاع از شکافها و نقاط قوت و ضعف کشورهای اسلامی در حوزههای مختلف علمی.
رتبهبندی و ارزیابی دانشگاههای دنیا، کشورهای اسلامی و نیز کشور بر اساس شاخصهای مصوب.
تهیه گزارشهای مختلف در حوزه علم و فناوری کشورها و نیز دانشگاههای کشورهای اسلامی و برگزاری کارگاههای ارتقاء اثربخشی پژوهش در دانشگاهها و مؤسسات پژوهشی (مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام، 1404).
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی این کنفرانس با مجوز شماره 45274-04251مؤسسه ISC برگزار میگردد و کلیه مقالات ارسالی پس از داوری و دریافت گواهی پذیرش امکان نمایهسازی خواهند داشت.