حمایت فصلنامه رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی از اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
فصلنامه رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی به جمع حامیان علمی اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی پیوست
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی، فصلنامه رویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی به جمع حامیان علمی کنفرانس پیوست. با توافق صورت گرفته میان برگزارکننده کنفرانس و این مرکز، مقالات برتر اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی پس از داوری مجدد و در صورت اخذ شرایط لازم جهت انتشار در این فصلنامه پذیرش خواهند شد.
نشریهرویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابی، فصلنامه ای بادسترسی باز(به متن مقالات) است که توسطمرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محورمنـتشر میشود. این نشریه از سیاست داوری تخصصی دو سو ناشناس در بررسی مقالات استفاده نموده و به مباحث مهم و اساسی حوزه «مدیریت بازرگانی، بازاریابی، کسب و کار، کار آفرینی» می پردازد. این نشریه در بررسی و انتشار مقالات علمی از اصول و معیارهای کمیته اخلاق نشر (COPE) پیروی می نماید. همه مقالات ارسالی توسط نرم افزار مشابهت یابسمیم نوربررسی می شوند تا از اصالت آنها اطمینان حاصل شود و پس از آن توسط داوران معتبر و مجرب به دقت مورد ارزیابی قرار می گیرند.
فصلنامه علمیرویکردهای نوین در مدیریت و بازاریابیبراساس آخرین ارزیابی و رتبهبندی نشریات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (معاونت پژوهش و فناوری) در سال 1403 دارایرتبه علمی «ب» میباشد. جهت مشاهده نمایه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (معاونت پژوهش و فناوری) کلیک کنید. همچنین، جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به وبسایت فصلنامه مراجعه نمایید.