حمایت مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور از اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی
مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور به جمع حامیان علمی اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی پیوست
به گزارش روابط عمومی اولین کنفرانس بازاریابی و برندینگ در عصر هوش مصنوعی، مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور به جمع حامیان علمی کنفرانس پیوست.
این مرکز پژوهشی با هدف توسعه و گسترش پژوهش در زمینه مدیریت منابع انسانی و کسب و کارهای ایرانی، زمینه سازی مناسب برای ارتقای فعالیتهای پژوهشی مرتبط در چارچوب مبانی ارزشی انقلاب اسلامی، ارائه خدمات تخصصی در زمینه تحقیقات بازار و کسب و کارهای هوشمند و بهسازی منابع انسانی وتوسعه همکاری با انجمنها و موسسات تحقیقاتی داخلی و خارجی همسو با محورهای تحقیقاتی مرکز ایجاد شده است. مرکز پژوهشی مطالعات مدیریت منابع و کسب و کار دانش محور دارای دو گروهی پژوهشی با عناوین گروه مطالعات و ارزیابی منابع انسانی و گروه مطالعات بازار و کسبوکار هوشمند میباشد.
جهت اطلاعات بیشتر از ظرفیتهای این مرکز میتوانید به وبسایت آن مراجعه کنید.